Pytanie 1: Co trzeba przygotować do rozmowy?

Aby rozmowa z elektronikiem była konkretna i owocna przygotuj przed rozmową następujące informacje: rocznik maszyny, nr seryjny, stwierdzone kody usterek, okoliczności powstania usterki

Pytanie 2: Ile czasu trwa naprawa?

Naprawa zajmuje średnio 3 dni robocze do tego dochodzi transport, natomiast są naprawy, które można zrealizować z dnia na dzień lub na miejscy u klienta. Są przypadki napraw bardziej skomplikowanych gdzie czas realizacji może wydłużyć się o czas potrzebny na sprowadzenie niezbędnych części a także w przypadku wykonania niezbędnych testów dzięki którym do klienta trafi w pełni sprawny element.

Pytanie 3: Czy mój sterownik da się naprawić?

Jeśli usterka Twojego elementu jest typowa to podczas rozmowy z pracownikiem naszej firmy będzie można ustalić czy dany podzespół kwalifikuje się do natychmiastowej wysyłki. W przypadku nie typowych lub nie jednoznacznych objawów decyzja o ewentualnej naprawie zostanie podjęta po przeprowadzeniu wstępnej diagnostyki. Są usterki, które znamy bardzo dobrze i już na etapie rozmowy możemy określić jakie są opcje naprawy.

Pytanie 4: Jak wysłać moduł?

Gdy już wiesz że możesz wysłać moduł do naprawy pozostaje odpowiednie spakowanie części w sposób uniemożliwiający uszkodzenie mechaniczne podczas transportu. Do wnętrza paczki dołącz adres zwrotny i koniecznie numer telefonu kontaktowego. W przypadku wysyłki panelu operatorskiego zwróć szczególnie uwagę na zabezpieczenie przed uszkodzeniem, opcjonalnie ubezpiecz przesyłkę .

Pytanie 5: Ile kosztuje naprawa?

Naprawa w naszej firmie zawsze się opłaca. Dla znanych usterek można z góry określić koszt naprawy. Dla bardziej skąp likowanych przypadków wycena następuje po wstępnej ekspertyzie. Poprawianie po nieudolnych naprawach zawsze wychodzi drożej.

Pytanie 6: Gwarancja?

Na nasze usługi wystawiamy 3 miesięczną gwarancję rozruchową.